Sklep internetowy dostępny pod adresem www.szlabany-parkingowe.pl prowadzony jest przez firmę AUTOMATEKS z siedzibą w Górze, NIP 501-001-39-81, REGON 020890120. Firma jest płatnikiem podatku VAT.
Sklep internetowy www.szlabany-parkingowe.pl gwarantuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, nieuszkodzone, kompletne, czyste, wraz z oryginalnym nienaruszonym opakowaniem i metką oraz dowodem zakupu .
Towar należy przesłać na adres sklepu automateks zawarty w kontaktach. Do przesyłki oprócz niniejszego formularza należy dołączyć dowód zakupu. Klient odsyła zwracany towar na własny koszt. W przypadku zwrotu towaru klient otrzymuje wartość pieniężną będącą różnicą pomiędzy wartością pierwotnego zamówienia a przeliczonymi ponownie kosztami jego wysyłki.
Sklep internetowy www.szlabany-parkingowe.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
Zwrotom nie podlegają artykuły wykonywane na specjalne zamówienie.
Po przyjęciu zwrotu towaru (informacja o przyjęciu zwrotu towaru zostanie wysłana do klienta e-mailem) klient otrzyma należną mu kwotę pieniężną w ciągu 14 dni roboczych.
Towar, którego zwrot nie zostanie uznany zostanie odesłany na koszt klienta. Towar należy starannie zapakować i przesłać w kopercie ochronnej lub pudełku. Nie przyjmujemy towarów przesyłanych w kopertach zwykłych.
W podczas reklamacji towaru klient jest zobowiązany dostarczyć towar na własny koszt do naszej firmy. W przypadku wysłania towaru firma kurierską, klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia towaru w transporcie oraz do pokrycia kosztów przesyłki.
O tym czy gwarancja zostanie uznana przez producenta produktu klient zostanie poinformowany.
Produkt z gwarancji wysyłany jest na koszt koszt klienta przesyłka za pobraniem.
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę ( w opisie produktu wtedy dodajemy informacje o istnieniu gwarancji), warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś/otrzymasz wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep.automateks@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię,
nazwisko,
adres do zwrotu,
adres e-mail kupującego,
datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.